SERVICE DESK

Lösa problem utan avbrott

Asedos service desk arbetar efter branschstandarden ITIL. Vår duktiga personal gör allt för att hjälpa dig med dina problem och lösa dem så fort de kan.

Vad ställer du för krav på din service desk? Vi anpassar hos helt efter dina behov.

SPOC

Service desken är den första kontakten i en organisation för alla IT-frågor. Vår service desk är en Single Point of Contact så kallad SPOC, vilket betyder att oavsett vilka problem du har så ringer du ett och samma nummer för att få hjälp.

Prioritering

Service Deskens primära funktioner är incidentkontroll, livscykelhantering av alla serviceärenden men framförallt kommunicera med kunden och förstå dennes situation och behov.

Kontakta oss

Asedo Sverige AB
Telefonvägen 30
126 26 Hägersten
08-684 048 40
info@asedo.se

Följ oss på Sociala medier

asedo-logo_rgb-1
© 2017 Asedo Sverige AB

Få nyheter från oss: